Klachtenregeling

Klachtenregeling-Wkkgz

Ik doe er alles aan om je op een zo goede en respectvolle manier te helpen.
Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over de hulpverlening die ik bied.
Is dit het geval, neem dan contact met me op om dit te bespreken.
Samen kijken we wat volgens jou niet goed verloopt of wat je anders zou willen. 

Wil of kun je de klacht niet met mij persoonlijk bespreken of komen we er samen niet uit?
Dan kun je gebruikmaken van de klachtenfunctionaris via mijn beroepsvereniging de NFG.
Hierdoor kun je als cliënt rekenen op zorgvuldige en deskundige begeleiding bij klachten.
Hiermee voldoe ik aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Meer informatie is te vinden op de website van de NFG, via onderstaande link.
Niet tevreden over je hulpverlener? NFG (de-nfg.nl)

Verder kun je mijn praktijk en registratie vinden bij Camcoop, onder NFG-registratie.
https://www.camcoop.nl/aangesloten-therapeuten/

Verder werkt Praktijk Verder na Verlies met het KMS (kwaliteit management systeem), en is gecertificeerd.